Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Tjejkväll!!!

Av Hanna - 12 juni 2009 16:01

Ja ikväll ska jag Mona & Karolina ha tjejkväll med kinamat och gott och dricka :-) Det blir hemma hos Mona och Stefan. Stefan ska vara hos Benny.


Så då måste man ut i detta vädret :-(

Blåser och regnar har gjort hela dagen och i natt med.

Tur det inte är långt till värnhem :-)

Skulle kunna tro det är höst!!!!


Nu ska jag ge lillen mat sen in i duschen!!



Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 30 juni 2009 23:29

Ja idag blev lillkillen 8 månader!!! Han börjar bli stor mammas och pappas lillkille :-)   Idag har det inte hänt så mycket Städat, diskat och vikt tvätt. I denna VARMA lägenhet!!!   Så svettigt!! Sen lagade jag middag köttfärsås och pasta smarrigt!...

Av Hanna - 25 juni 2009 23:46

Idag har jag och Mona varit på Entré. Köpt 2 par flipp flopp. Sen har jag och mona kommit fram till att äta nyttigt när vi ses :-) Vi är glada för goda saker... Men vi ska skärpa oss gumman :-)   Sen imorgon blir det svedala ska ha pojkarna mammas ä...

Av Hanna - 24 juni 2009 23:21

Skrivit en hel blogg så bara blir det nått klydd med sidan så försvinner det!!!!!     Orkar inte skriva om det skriver imorgon....   ska lägga mig nu efter en krävande dag från lille Elias. Benny är på lilla torg med John.   Har haft en lugn hemma kv...

Av Hanna - 9 juni 2009 18:58

Ikväll överraskade jag och Mona vår älsklingar dom är just nu och tittar på Terminator 4 på bio. & jag väntar på att Mona ska komma.   Bye   ...

Av Hanna - 7 juni 2009 16:56

I fredagskväll åkte jag till mamma. Vi hade det lugnt och skönt jag och barnen och mamma. & på lördagen spelade jag lite med barnen på indiana jones lego på xbox 360. Gud vad barnen kan, när det gäller det spelet!!! Jag kan absolut inget.. haha   Se...

Ovido - Quiz & Flashcards