Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Spinning!!

Av Hanna - 5 maj 2009 17:17

Hej!


Ja igår var man på sitt första spinning pass!!

Det var svettigt men så härlig känsla efteråt :-) Underbart!

Så det kommer jag absolut att fortsätta med :-)


Sen när jag kom hem hade min älskling lagat flä´skpannkaka. Gott!!

Sen såg vi en jätte bra film på kanal 9.


Sen trodde vi att vi fick sova men stackars lillen är förkyld och snorig och hostig. Så han höll oss vakna mycket i natt... Som han svettades stackars lille. Slutade med att han fick ligga utan tröja..


Sen har vi sovit lite på dagen och han verkar piggare :-)

Hoppas hoppas!


Ikväll ska jag och Mona iväg och städa hos Elsa.

Skönt att ha sällskap av Mona. :-)



Nu ska jag ge elias mat sen blir jag hämtad av Mona 17.45


Sen blir det nog en lugn kväll.


Bye



 
 
Mona

Mona

6 maj 2009 21:19

Du var super duktig gumman!! Hoppas du fortsätter, för det var skoj att du hängde med och du kämpade bra!!!

Krya på dig!! Puss å kram

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 30 juni 2009 23:29

Ja idag blev lillkillen 8 månader!!! Han börjar bli stor mammas och pappas lillkille :-)   Idag har det inte hänt så mycket Städat, diskat och vikt tvätt. I denna VARMA lägenhet!!!   Så svettigt!! Sen lagade jag middag köttfärsås och pasta smarrigt!...

Av Hanna - 25 juni 2009 23:46

Idag har jag och Mona varit på Entré. Köpt 2 par flipp flopp. Sen har jag och mona kommit fram till att äta nyttigt när vi ses :-) Vi är glada för goda saker... Men vi ska skärpa oss gumman :-)   Sen imorgon blir det svedala ska ha pojkarna mammas ä...

Av Hanna - 24 juni 2009 23:21

Skrivit en hel blogg så bara blir det nått klydd med sidan så försvinner det!!!!!     Orkar inte skriva om det skriver imorgon....   ska lägga mig nu efter en krävande dag från lille Elias. Benny är på lilla torg med John.   Har haft en lugn hemma kv...

Av Hanna - 12 juni 2009 16:01

Ja ikväll ska jag Mona & Karolina ha tjejkväll med kinamat och gott och dricka :-) Det blir hemma hos Mona och Stefan. Stefan ska vara hos Benny.   Så då måste man ut i detta vädret :-( Blåser och regnar har gjort hela dagen och i natt med. Tur det i...

Av Hanna - 9 juni 2009 18:58

Ikväll överraskade jag och Mona vår älsklingar dom är just nu och tittar på Terminator 4 på bio. & jag väntar på att Mona ska komma.   Bye   ...

Ovido - Quiz & Flashcards