Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Har hänt en del. Bla min mamma inlagd!!!

Av Hanna - 25 maj 2009 22:40


Hej!!!

Länge sen japp!!

Den 16e var jag och mona en sväng i danmark fast det regniga vädret..

Men vi hade jätte trevligt åt gott och tog en smarrig drink och tittade lite i affärer... Sen åkte vi hem till våra älsklingar och tittade på Melodifestivalen!!! Många bra låtar i år..

Norge var absolut en bra vinnare :-)

Sen på söndagen var jag hemma hos mamma & mina stora pojkar..

Sen nu denna helgen hade jag killarna igen.

Mamma var i Linköping hos mormor med mammas syster...

& hon skulle stannat till söndag men kom hem en dag tidigare då hon har problem med sitt ena ben och tyvärr ingen känsel på ena sidan av benet och problem med sin högra hand..

& det hade blivit värre så hon åkte in till akuten igår och blev inlagd.

Bättre det så dom tar reda på vad som är fel på hennes hand och ben.

Imorgon blir det magnetrönken för hennes rygg...

Läkana tror att allt beror på ryggen..

Så det får vi se i morgon vad dom ser..


Så i lördes hjälptes jag och Mona åt att städa nedanvåningen ordentligt..bytte även gardiner & hittade fina soffkuddar till henne. Sen lagade vi middag till mamma och moster. Mi moster fixade mammas trädgård. Sen tittade jag och mona på film. Blev rätt sent  01.30 ca. & Sen på söndagen åkte min moster tillbaka till göteborg, Mona körde henne till tåget.

& mamma blev körd av Mona till akuten...tack min älskade vän för all hjälp!!!!

Sen fortsatte jag städa ovanvåningen så nu är hela huset rent och fint.


Min syster var med mamma på akuten. Sen bytte jag av henne vi 18.30 köpte med mig mat till mammsen..


Men hoppas allt går bra imorgon...


Skrivet mer imorgon...


Bye




 
 
Mona

Mona

26 maj 2009 23:09

Hej snäckan! Nu är jag nyduschad och det känns underbart i hårbotten :) Du vet att jag alltid ställer upp gumman, det e inga problem alls :) Vi höres imorgon! Puss å kram

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 30 juni 2009 23:29

Ja idag blev lillkillen 8 månader!!! Han börjar bli stor mammas och pappas lillkille :-)   Idag har det inte hänt så mycket Städat, diskat och vikt tvätt. I denna VARMA lägenhet!!!   Så svettigt!! Sen lagade jag middag köttfärsås och pasta smarrigt!...

Av Hanna - 25 juni 2009 23:46

Idag har jag och Mona varit på Entré. Köpt 2 par flipp flopp. Sen har jag och mona kommit fram till att äta nyttigt när vi ses :-) Vi är glada för goda saker... Men vi ska skärpa oss gumman :-)   Sen imorgon blir det svedala ska ha pojkarna mammas ä...

Av Hanna - 24 juni 2009 23:21

Skrivit en hel blogg så bara blir det nått klydd med sidan så försvinner det!!!!!     Orkar inte skriva om det skriver imorgon....   ska lägga mig nu efter en krävande dag från lille Elias. Benny är på lilla torg med John.   Har haft en lugn hemma kv...

Av Hanna - 12 juni 2009 16:01

Ja ikväll ska jag Mona & Karolina ha tjejkväll med kinamat och gott och dricka :-) Det blir hemma hos Mona och Stefan. Stefan ska vara hos Benny.   Så då måste man ut i detta vädret :-( Blåser och regnar har gjort hela dagen och i natt med. Tur det i...

Av Hanna - 9 juni 2009 18:58

Ikväll överraskade jag och Mona vår älsklingar dom är just nu och tittar på Terminator 4 på bio. & jag väntar på att Mona ska komma.   Bye   ...

Ovido - Quiz & Flashcards