Alla inlägg under november 2008

Av Hanna - 13 november 2008 14:05

Hej!

Japp som ni kanske märker har jag inte hunnit skriva mycket här sen Elias kom. Han tar mycket av mammas och pappas tid nu...

Hoppas ni har förståelse :-)

Var och köpte byrå till elias kläder igår.

Så nu kan man få lite ordning på hans kläder skönt!!!

Imorgon ska jag och mona kolla på sex and the city filmen som vi skulle sett för länge sen men blev aldrig bio när man var höggravid sen skulle vi hyra den när den hade kommit ut men den var bokad överallt.

Så det blev P.S I love you!!! Mycket bra film se den!!!!! Tjejfilm!!!

Ska bli mysigt med filmkväll gumman :-)

Nu ska jag fixa lite här när lillen sover :-)

Kram Hanna

Av Hanna - 12 november 2008 17:14

Skrev en lång blogg precis men den försvann..............ååååååååååååååå


Lillen är 2 veckor imorgon!!! Vår lille plutt!!!

Var i svedala i fredags fick en fin pjamas av nattis tack gumman vi firade lite att man blivit mamma. Sen kom pojkarna på lördagen dom är så glada för sin lillebror hjälper mamma med att hämta saker mm... pussar och kramar lillebror. Dom är för goa!!!

Var på bvc i fredags han hade gått upp till 4060g han vägde 4040g när han föddes.. så gick han ner till 3760g när vi skulle åka hem från bb...

Har glömt hur mycke små babysar äter..hehe han är ett litet matvrak. Ler!!

Så jag var isvedala till söndag sen åkte vi hem. Så komk mona och stefan på kvällen så mös vi och jag bakade äpplekaka GOTT!!!

Sen har veckan varit lugn och skön..

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem så ska vi till Ikea och handla byrå till Elias kläder..

Ska bara se till att jag fyller eluias med mat så han är lugn och inte blir hungrig mitt i allt..



Bye bye kram Hanna

Av Hanna - 1 november 2008 10:40

Nu har lillen äntligen kommit började i onsdags hade förvärkar gick till bm och hon kollade och jag var öppen 2,5 cm och då hade jag förvörkar med jämna mellanrum. Var hemma hos mamma på dagen liams födelsedag. Benny hämtade mig vid 19.30 så åkte vi till coop på jägersro och handlade lite mat. Åkte sen hem och åt. Vid 22 hade jag lite ont med typ 10 min mellan värkarna. Sa till Benny att vi får ringa förlossningen dom tyckte jag skulle fixa till mig och sen komma in. Vi var inne vid 1 i lund.

Smsade alla mina vänner om att det var på G.

Fick lägga mig i ett varmt bad vid 01.40 låg där till 03.20 då hade jag så ont att jag inte kunde vara kvar i badet. Så då var det in på rummet och få lustgas.....

Och vattnet ville inte gå så dom tog hål på hinnorna tror det var vid 04.45..Sen kom han efter många krystar 05.31

Vår fina lilla ELIAS!!! 4040g 55 cm lång stor kille :-)

Han är så snäll äter och sover och gnyr lite när han är hungrig och behöver bytas.

Var hos mamma och liam och oliver träffade lillebror dom är så glada...mammas fina killar. Saknar dom nu när jag inte har dom så mycket mamma hjälper mig att ta dom nu när lillen har kommit för att undetlätta för mig....Snällt men jag saknar dom så mycket...

Annars känns det underbart att blivit mamma igen för 3e gången...

Lileman ligger och sover nu efter att jag har ammat honom..

Och Benny är verkligen underbar med sin son... Han hjälper mig verkligen...

Känns skönt :-)

Nu ska jag vila mig och sen diska..

Kram Hanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards