Alla inlägg under oktober 2008

Av Hanna - 29 oktober 2008 13:45

Hej ja idag blir Liam 6 år mammas stora kille!!!! <3

STORT GRATTIS TILL MAMMAS STORA KILLE MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!!!

Vem vet hans lillebror kanske kommer idag med var hos bm idag och hon gjorde undersökning.

Var öppen 2,5 cm hon sa nu är är det på gång!!!!

Har inte så ont än men det kommer i omgångar.

Så vem vet han kanske kommer i natt :-)

Hon sa bara till mig när du har ont åker du in..

Säger det inte till många men du har hög smärtgräns!!

Lyssnar nog på det säkrast.

Nu är det full rulle i magen. Han vill ut!!! Kommer nog i natt!!!

Ska snart ringa till magnus och gratta Liam han är hos pappa vi ska fira honom imorgon..om nu lillebror inte kommer..

Mamma sa då kommer vi till dig på sjukhuset..klart MAMMA SAKNAR SINA POJKAR!!! JÄTTE MYCKET NU JU <3 MAMMAS ÄLSKLINGAR!!!!



JA HÅLL NU TUMMARNA ATT LILLEN VILL KOMMA SNART HELST IDAG ELLER I NATT!!!

BYE BYE

KRAMAR HANNA

Av Hanna - 28 oktober 2008 04:31

Hej!!!

28/10 kl. 03.30 VAKNAR MED SÅNA FÖRVÄRKAR KAN INTE SOVA ÄTIT LITE OCH VÄNTAR NU PÅ DOM RIKTIGA VÄRKARNA SKA DUSCHA SEN VÄNTA EN STUND SEN BLIR DET NOG EN LITEN BEBBE UNDER DAGEN :-D

ÄNTLIGEN HAR JAG ONT LER!!!

Tro sjutton jag var trött i går kväll eller nu på måndagskvällen!!!!!!

Det är äntligen på G!!!!

Och jag är så glad fast jag har sååååå jävla ont!!!!

Så det blir nog snart en liten kille...

Kram kram Hanna skriver snabbt orkar inte sitta här....

Bye Bye


Av Hanna - 24 oktober 2008 17:23

Hallå!!!

Idag är det fredag och har varit en lugn dag :-) Sov till 11 det behövde jag var bara uppe 3ggr det är lyx!!!

Sen har jag städat här hemma i hopp om att lillen ska vilja komma ut...dammsugit och fixat.. Men känner inget än..


Igår blev en mysig dag :-) Skulle igentligen iväg med några trevliga tjejr och äta frukost på trygghansa. Men jag hade såna tryck neråt och var inte i form. Men så ringde Anna hon kom och hämtade mig så åkte vi hem till henne och hennes familjs hus mycket mysigt, dom bor i Åkarp så fikade vi och åt annas goda kanelbullar och drack kaffe (mumsigt!!!) Och lite godis sen hämtade hon sin dotter i skolan medan jag passade hennes son som sov middag sen åkte vi till Burlövscenter och gick och tittade. Där åt vi varsin korv sen åkte vi till Vellingeblomman dom har redan startat julutställningen med tomtar..

Man kom ju inte riktigt i julstämmning men barnen gillade det :-)

Köpte ett prydnads fat och lite pumpor små och lte annat till dekoration som jag fixad till med lite ljus som nu står på soffbordet (mycket fint :-) ) Så jag var hemma vid 17 igår så fixade jag middag lagom till Benny kom hem. Sen på kvällen kollade vi på Mirrors den var bra lite läskig man gillar ju inte speglar efter den filmen kan jag säga!!!! Se den om ni inte sett den.

Sen skulle benny ut och röka så vi pausa filmen så stod vi i hallen, så hör att det låter som ett litet barn springer i lägenheten ovanför oss. MEN SAKEN ÄR DEN, ATT DÄR BOR INGEN MED BARN, det är 2a gången jag hör det Benny har hört det många gånger då var klockan typ efter 23. Jag ville inte va kvar ensam så jag följde med ut..Blev lite illa till mods när man ser en liten ruggig film med ju!!!!  Sen efter filmen gick vi och nannade.

Nu ska jag börja fixa middag till mig och min älskling..

SÅ HOPPAS VI PÅ ATT JAG FÅR VÄRKAR IKVÄLL ELLER I NATT!!!

BYE BYE KRAM HANNA

Av Hanna - 22 oktober 2008 12:19

Hej och hopp!

Allt är som vanligt ingen bebbe :-(

Men han kommer när han kommer.

Är hemma och fixar lite ska diska upp efter oss orkade inte diska igår.

Och bädda sängen och lite annat sen ringa FK.

Sen ska jag gå till willys och handla lite.

Sen ska jag och min älskling se mirrors ikväll, har sätt fram emot att se den jätte länge :-)

Sen imorgon ska jag träffa några tjejer från familjeliv och också väntar barn nu i oktober vi ska äta frukost. Ska bli skoj :-)

kanske skriver mer sen.

Bye bye Hanna

Av Hanna - 19 oktober 2008 12:41

Hej hallå ingen baby...än...är ju helt fixerad vid tanken..haha.

Var med barnen igår sen vid 13.30 hämtade Benny och Mona & Stefan mig vi åkte till Media Market och Ikea sen och gick och kollade och mös åt korv och glass gott :-)

Sen åkte vi till mamma och åt middag med mamma och barnen mysigt...

Sen åkte min älskling hem och jag gick till nattis för att höra hur hon haft det i Polen. Vi satt och drack te och pratade och hade trevligt. Sen knallade jag till mamma och kröp ner vi 1. Somnade gott :-)

Vaknade kl 6 och kände lite värkar men dom gick över....suck!!!!

Pratat me min älskling kanske ska till hans kompis sen ikväll.. Trevligt :-)

Nu ska jag gå och laga plättar till barnen och till mamma ska göra många..hehe GOTT!!!!

Hörs sen kram Hanna bye bye




Av Hanna - 17 oktober 2008 23:51

Hej hej!!!!

Ingen bebbe!!!!

Varit hos Bm idag hon tror lillen kommer snart och han kommer nog att komma snabbt. Har jätte mycket sammandragningar hon kunde inte röra min mage alls utan att den blev stenhård...

Hon frågade om jag inte hade ont????

Nej sa jag det bara spänner och trycker...

Jag tror du har en hög smärtgräns Hanna. När jag var 20 år skulle vi till kreta. Och jag kände mig lite konstig känsla i ena örat gick till vårdcentralen..

En läkare kollade.

Hon sa har du inte ont??? Vadå sa jag.

Du har dubbelsidig öroninflammtion och och trummihinnorna har sprukigt på båda öronen...

Och jag hade inte ont!!!! Så ja har nog hög smärtgräns.

Så sa bm yill mig idag Hanna när du får ont åk in för jag har en känsla av att det kommer att gå fort!!!

Jag får nog lyssna på henne där.

Du vill inte föda i Bilen va!!!!


Hehe NEJ DET VILL HON INTE!!!!


Nått annat skoj pojkarna kom idag MYSIGT!!!!

HAFT MYSKVÄLL MED GODIS OCH FILM :-D


HAR ÄVEN FÅTT MIN NYA DATOR!!!! MYCKET BÄTTRE NU. SITTER I SOFFAN NU OCH SKRIVER.


Nu ska jag snart gå och nanna


Ska på ikea med MIN ÄLSKLING MINA GOA POJKAR OCH OCH STEFAN OCH MONA IMORGON SKA BLI SKOJ!!!


NATTI NATTI  ALLA MINA VÄNNER OCH NI SOM LÄSER MIN BLOGG <3


BYE BYE HANNA


Av Hanna - 16 oktober 2008 16:19

Nej lika rund är jag än!!! Ingen gosig liten bebbe än!!!! Försöker att koppla bort det men det är svårt!!!

Ska dammsuga snart kan ju hoppas det kommer igång över natten annars ska jag till barnmorskan imorgon kl 10.30

Då ska hon få undersöka mig och se om det hänt nått???? Vill ju att han kommer typ NU!!!

Ska städa nu så det är fint till mamma kommer ikväll Benny hämtar mig vid 18 tiden, så man får ju fixa lite här. Sen får han köra mig hit imorgon igen om det inte kommit nån liten gosig babys till dess!!!! Skriver här imorgon och berättar hur det gått :-)

FÅR INTE GLÖMMA SMSA ALLA SOM JAG LOVAT NÄR JAG ÅKER IN!!!

BYE BYE KRAM HANNA

Av Hanna - 15 oktober 2008 17:08

Fikat med en kompis idag det var lyckat mycke trevligt :-)

Nu äntligen känns det lite i ryggen och nere i bäckenet kanske är på G hoppas hoppas *ler*

bara det inte lägger av nu vi får se annars kanske det kommer imorgon vem vet!!!!! Uppdaterar under kvällen Kram Hanna

Ovido - Quiz & Flashcards