Alla inlägg under januari 2009

Av Hanna - 31 januari 2009 21:24

VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄR DUNDER GÖRKYLD VI HAR BARA SLAPPAT..

OCH JAG HAR SUTTIT MED MINA NÄSDUKAR OCH NÄSSPRAY...

SÅ TUR JAG INTE SA ATT JAG SKYLLE GÅ UT MED ANNA OCH LINDA!!!

EN SNÖRVLIG HANNA

Av Hanna - 30 januari 2009 21:02

Idag på dagen så busade jag med med lillen tryckte på hans näsa och sa pip då började han skratta  högt :-) Var tvungen att ringa Benny så han fick höra vår lilla kille skratta.... lilla älskling!!!

Sen på kvällen kom Mona och Stefan och firade Elias han blev 3 månader idag. Det firade vi med att äta chokladtårta mycket gott :-)

Så skulle jag byta på lillen då lekte jag titt tut och då skrattade han igen. Då kallade jag på Mona och då kom alla, Stefan och Benny med och Benny filmade...SÅ NU HAR VI DET PÅ FILM!


Så det blev en mycket trevlig kväll!


Har börjat känna som det är en förkylning på gång!!!


Kram Hanna

Av Hanna - 25 januari 2009 14:04

Hej ja jag har varit med mina pojkar i helgen. Så skulle jag varit på kalas hos mona igår. Men när jag hade pratat med min älskling så fick jag så ont i magen...det höll i sig hela dagen, så Benny hämtade Elias vi 16. Så vilade jag till 20 så gick det över....

Men jag missade festen synd för jag hade sett framemot det men men... Det får bli nästa gång..

Nu har jag och mina stora pojkar varit ute..

Ciggen var slut så vi gick ut en runda så tog vi en fika på ett mysigt bageri som ungarna gillar...

Jag och Oliver åt varsin semla GOTT!!! Och liam en vaniljbulle!!! Sen traskade vi hem igen...

Idag ska jag hem till malmö så nu ska jag passa på att mysa med mina stora pojkar :-)

Bye Bye Kram Hannisen

Av Hanna - 23 januari 2009 11:34

Igår när jag gick in på datorn ställdes datorn tillbaka till ursprungsläget så nu är alla bilder musik och program jag hämtat borta!!!!

Så nu får man börja om igen..

Och har hämtat nya MSN! MEN DEN VILL FAN INTE FUNKA SÅÅÅ STÖRIGT!!!

Satt länge igår och fick det inte att funka!!!

Så där är svaret på varför jag inte är inne på msn.


Är i svedala nu med Liam och Oliver & Elias kom i onsdags kväll.

Var hos nattis då på fika det var mysigt.

Hon behöver ha hjälp att måla sin lägenhet ska försöka hjälpa henne.

Bara det blir på en helg.



Imorgon är det födelsedagsfest för Mona ska vara där kl 18. Ska bli skoj!!! Nästa gång är det min tur!!!

13 FEBRUAR BLIR MAN 32!!!!!

DÅ BLIR JAG TANT!!!! HAHAHAHAHA DET BLIR DENNA BRUDEN ALDRIG!!!!! Kommer att alltid vara ung i sinnet ;-)


Idad ska vi hyra film och köpa fredas godis!!!! Ska mysa med mina pojkar!


Sen inorgon träffar jag min älskling<3



Bye bye Hanna

Av Hanna - 18 januari 2009 16:37

Ja nu är jag här!!!!


Har fått massor med pinkar från Mona så jag tar mig i nacken nu gumman!!! Hehe!!!


Det har varit jul som vi firade här hemma med Mona och Stefan och mamma och Benny och jag det var en jätte lyckad jul!!

Sen blev både Benny och lillen sjuka jag klarade mig :-) Sen nyår var hemma hos mamma det var också lyckad.


Sen har vi träffat mona och stefan mycket tittat på film och killarna har spelat och jag och mona har varit ute och fikat och handlat lite köpte skor och jeans på rean blandannat!!! Vi har alltid lika trevligt med dom!!!!


Sen har det hänt lite skumma saker här hemma har kanske berättat att jag och benny hört ett barn springa i lägenheten ovanför men där bor ingen med småbarn där. Och det är alltid vid 23.00 på kvällarna!!! Nu för 2 veckor sen typ så hade jag duschat och stod i hallen och klädde på mig då det knackar på dörren benny står bredvid så av ren reflex tittar jag i titthålet men så har vi en krans på dörren som skymmer lite så jag öppnar dörren men där är ingen!!! Och jag lovar den tiden som det tog att öppna dörren hade ingen hunnit sticka. Benny hörde det med.

Så det spökar här är jag säker på!


Sen har vi sätt Barnhemmet en KANON film se den!!!


Sen var jag i svedala förra torsdagen till fredagen och då var benny hemma med lillen. Satte in P-stav skönt!!!

Första gången jag var iväg ensam över en natt. Men det var mysigt då kunde jag ägna all tid till Liam och Oliver inte så lätt annars med lille sötnosen med sig :-)


Måste berätta Mona har ett speciellt sätt att säga Hallå till elias och han skiner upp som en sol!!!  Pappa har försökt sig på att säga det på samma sätt men det går inte då kommer den lilla underläppen och han börjar gråta.  DET SKA VARA MONA SOM GÖR DET!!! Du är en favorit gumman ta åt dig det!!!



Och ikväll kommer Mona och Stefan då ska vi se film och äta chokladtårta som jag bakat idag!!! Ska bli trevligt och gott!!


Skulle fixat den igår men det blev så sent jag och Benny firade 1 år igår åt gott och myste :-)

Lovar jag ska bli bätte på att skriva här!!


Nu ska jag fixa det sista på tårtan lägga på chokladkrämen!!!


Bye bye Hanna

Ovido - Quiz & Flashcards